~salam pembuka bicara~

~salam pembuka bicara~

Monday, January 2, 2012

Januari 2012


Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani

Selamat datang Tahun 2012!
Selamat Tinggal 2011.....

Sudah lama tidak mengemaskini teratak blog aku ni, bermula cuti sekolah kembali ke IPG selama sebulan untuk menghadiri KDC. Sungguh!kelas yang terlalu padat dan tugasan yang amat banyak. Alhamdulillah, dapat di lalui dengan hati yang tabah...^____^. Baki cuti sekolah yang ada di manfaatkan bersama keluarga.Sabar...ada lagi enam bulan untuk habiskan pengajian ni. Mohon maaf kepada semua sahabat yang selamat menamatkan zaman bujang pada cuti sekolah ni, tidak dapat menghadirkan diri semasa majlis kalian. Tahniah!semoga bait al muslim yang telah di bina berkekalan hingga ke syurga.


2012...catatan muka surat diari dan planner diari baru:).Refleksi 2011 masih ada perlu di halusi..semoga segala perancangan pada tahun baru akan di permudahkan olehNYA..

29 Disember 2011..kembali ke Kuala Lumpur

30 Disember 2011...ke sekolah, pendaftaran dan orientasi tahun 1

31 Disember 2011..Mesyuarat Khas PIBG dan Panitia. berkesempatan menghadiri Mini Karnival Indahnya Islam dan Jejak Belia Metropolitan, dakwah lapangan melihat "sakitnya" masyarakat yang menyambut tahun baru di dataran merdeka.

1 Januari...ulang tahun kelahiranku..:), terima kasih mak kerana melahirkan anak perempuan mu ini. terima kasih mak dan ayah...atas segala pengorbanan membesarkan dan mendidika kami adik-beradik.

2 Januari...Usrah Gen-2 di Putrajaya, rumah Kak Hana dan Abang Firdaus

3 Januari...ke sekolah, menyiapkan kerja di sekolah yang masih belum siap sebelum sekolah di buka pada hari rabu.


4 Januari 2012...selamat kembali ke sekolah...semoga anak-anak didik ku bersemangat ke sekolah..:)

30 Januari 2012...selamat berpraktikum kepada semua guru-guru Pelatih KPLI jQAF LPBS ambilan januari 2011..semoga semuanya dipermudahkan olehNYA...ameen...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails